اقتصادی print
روابط عمومی سازمان بنادر تغییر کرد
تسنیم
0 comment   6 visibility
یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 14:27
چکیده مطلب
طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی رییس جدید روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد سعیدنژاد در مراسم معارفه امیر نقی اسماعیلی به‌عنوان مسئول جدید حوزه ارتباطات سازمان بنادر با بیان اینکه یکی از وظایف روابط عمومی ها برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مردم، مشتریان و کارکنان آن سازمان است، مهندسی افکار عمومی را یکی از کارکردهای اصلی کارگزاران ارتباطات برشمرد و اظهار کرد: در دوره ای به سر می بریم که رفتارها باید دو سویه و مبتنی بر شناخت ذی‌نفعان و درک خواسته ها و مطالبات آنها از سازمان مربوطه باشد.
وی مشتری مداری را یکی از مشخصه های روابط عمومی فعال دانست و افزود: احصای نیازها و خواسته های مشتریان و ذی‌نفعان وظیفه ای است که با برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب به نتیجه منجر می شود.
وی با تأکید بر اینکه تهیه اخبار، گزارش و کارهای روتین اطلاع رسانی باید به صورت جدی و با برنامه ریزی انجام گیرد، خاطرنشان کرد : برگزاری کنفرانس های خبری، ارتباط مؤثر با رسانه ها و برقراری نمایشگاه های تخصصی باید همواره مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی با بیان این‌که باید برای رسانه های صوتی و تصویری برنامه ویژه ای طراحی شود، توضیح داد: هنوز بخش زیادی از مردم اطلاعات و اخبار روزانه‌شان را از طریق رادیو وتلویزیون تأمین می کنند؛ بنابراین ارتباط با این رسانه ها باید در چارچوب ضوابط و برنامه ریزی مشخصی صورت پذیرد. خبرنگاران بازوی اصلی تولید و انتقال خبر و گزارش هستند‌، بنابراین هنر روابط عمومی این است که بتواند یک توازن جدی، فعال و فراگیر با همه این رسانه ها داشته باشد و همه آنها را به یک چشم بنگرد.
رئیس جدید روابط عمومی سازمان بنادر نیز با بیان اینکه اشراف کامل مدیر عامل سازمان بنادر ، باعث دلگرمی و جدیت ما در انجام وظایف می شود، گفت: علی رغم همه اطلاع رسانی و تبلیغات انجام شده در حوزه حمل و نقل دریایی ، هنوز جامعه ما با نقش اجتماعی و کارکرد اقتصادی بندر و دریا آشنا نیست.
امیر نقی اسماعیلی با اعلام اینکه در حال حاضر 115 شبکه رادیو – تلویزیونی در کشور فعال است ؛ اما یک شبکه در ارتباط با دریا و بندر و صنعت دریانوردی نیست ، خاطرنشان کرد : در دوره جدید روابط عمومی سازمان بنادر به دنبال ساختار سازی و ارتقای ظرفیت های ارتباطی و اطلاع رسانی هستیم.
وی با بیان « هرنفر یک روابط عمومی است » ، از همه مدیران و کارشناسان خواست در حوزه خبر و اطلاع سازی کمک و همراه روابط عمومی باشند.
انتهای پیام/
کامنت شما با موفقیت ثبت شده است و پس از تأیید تیم نظارت به نمایش در می آید.
کد امنیتی وارد شده صحیح نیست.
لطفا اطلاعات خود را صحیح وارد کنید.
اشکالی در سیستم رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید.
در پاسخ به کامنت :
فرزاد قربانی
لغو
captcha
ثبت کامنت
کامنتی ثبت نشده است.