اقتصادی print
نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت در بانک رفاه برگزار شد
پول نیوز
0 comment   43 visibility
چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 19:51
پول‌نیوز - نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت با حضور مدیران عالی و کارشناسان بانک رفاه برگزار شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر ناصر هماپور نماینده پیشین ایران در بانک HSBC مدرس این نشست، به مقایسه مشتریان در نظام بانکی سنتی و محصول محور و بانکداری جامع پرداخت و گفت: در مدل بانکداری جامع، مشتریان تفکیک و دسته بندی می شوند و هر مشتری جایگاه خاصی دارد.

وی مشتری را مهم‌ترین عنصر در مدل بانکداری اختصاصی دانست و تصریح کرد: اگر رابطه با مشتریان به رابطه بلندمدت و پایدار تبدیل شود، ایجاد نوعی انحصار و وفاداری در مشتریان می کند.
دکتر هماپور لازمه جذب مشتریان خوشنام را وجود یک مدیر ارتباطی مشرف به علوم اقتصادی، بازار سرمایه و بازاریابی دانست و اظهار داشت: مدیران ارتباطی با برقراری ارتباط و ارائه مشاوره و راه حل مالی به مشتریان، زمینه های وفادارسازی آنها را فراهم می سازند.
کامنت شما با موفقیت ثبت شده است و پس از تأیید تیم نظارت به نمایش در می آید.
کد امنیتی وارد شده صحیح نیست.
لطفا اطلاعات خود را صحیح وارد کنید.
اشکالی در سیستم رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید.
در پاسخ به کامنت :
فرزاد قربانی
لغو
captcha
ثبت کامنت
کامنتی ثبت نشده است.